Namens Mij
Een persoonlijk gebaar

Veel gestelde vragen

Bestellen

Wij streven ernaar om uw cadeau binnen 1 a 2 werkdagen te verzenden.

Jazeker! Tijdens het bestellen kunt u in de tweede stap van de winkelmand kiezen om je cadeau
direct bij de ontvanger te laten leveren. Dit is altijd zonder factuur en eventueel met jouw
persoonlijke tekst op het gratis houten kaartje.

In het betaalproces vindt u de bezorgtijden van PostNL, hier kunt u bekijken wat de eventuele bezorgtijden zijn en een keuze maken.

We proberen uitverkochte cadeaus zo snel mogelijk weer beschikbaar te hebben. Zodra bekend is wanneer dit is, passen we dit direct aan op de website. Houdt de site dus in de gaten om op de hoogte te blijven.

Per bestelling kun je één afleveradres doorgeven. Wil je de cadeaus naar verschillende adressen sturen? Dan plaats je elke bestelling apart.

Het houten kaartje is 15cm x 15cm, circa 6mm dik en voorzien wij middels graveren van uw persoonlijke tekst.

Betalen

Het kan zijn dat de prijzen wat wisselen van onze producten, dit ivm het feit dat ook wij afhankelijk zijn van de inkoopprijzen bij onze leveranciers etc.

U kunt bij ons met de volgende betaalmethodes betalen:
– Ideal
– Creditcard
– Klarna
– Bancontact

Als u gebruikt maakt van de betaalmethode handmatig overschrijven houdt er dan rekening mee dat wij
de betaling binnen 2-3 werkdagen op onze rekening ontvangen. Wanneer we je betaling hebben verwerkt
ontvang je van ons een bevestiging via de mail. Jouw cadeau wordt pas verstuurd nadat de betaling is
verwerkt. Hou dus wel rekening met een iets langere levertijd.

Voor particuliere bestellingen is het niet mogelijk om op rekening te bestellen. U kunt wel achteraf betalen via de betaalmethode Klarna.
Wilt u een zakelijke bestelling doen en liever achteraf betalen? Neem even contact met ons op.

U kunt uw bestelling achteraf betalen met betaalmethode Klarna. Je cadeau wordt direct gemaakt en verzonden, maar je hebt na de bestelling 14 dagen de tijd om te betalen. Achteraf betalen via Klarna kost € 0,95.

KVK nummer: 80643558
BTW nummer: NL861746624B01

Tijdens het afrekenproces komt u een venster tegen waar u de code van uw cadeaubon kunt toevoegen.
Het bedrag van uw cadeaubon wordt dan verrekend met het door u te betalen bedrag.

De factuur wordt niet met het cadeau meegeleverd, dit zodat de ontvanger alleen jou mooie cadeau ziet.
De factuur kunt u terugvinden in de bevestiging van de verzending, deze ontvangt u per email zodra uw bestelling wordt verzonden.

Verzenden en bezorgen

Wij streven er naar de cadeau’s binnen 1 a 2 werkdagen te verzenden.

Al onze cadeau’s zijn INCLUSIEF verzendkosten. Zo weet u direct wat de kosten zijn van uw cadeau en komt u niet in het bestelproces nog voor verrassingen te staan.

Voor verzendingen buiten Nederland rekenen we extra kosten.

Bij onze pakketten ontvangt u een gratis graveert houten kaartje. Deze kunt u op 1 zijde voorzien van tekst. Hier kunt u uw naam of tekst toevoegen. Wil je liever “anoniem” versturen, vul dan geen naam in op het kaartje. Bijvoorbeeld bij Valentijnsdag.

Al onze cadeaupakketten verzenden wij in een mooie luxe geschenkverpakking, hier zitten geen extra kosten aan verbonden. Onze losse producten worden over het algemeen (afhankelijk van het artikel) verzonden in een zwarte noppenfolie envelop. Zoals eerder beschreven zijn onze bedragen al inclusief verzendkosten. Wij stellen onze pakketten zorgvuldig samen, zodat het pakket direct een mooi cadeau is als u het ontvangt. Mochten zich problemen voorzien met de levering, neem dan contact met ons op.

[email protected]

Tijdens het bestelproces kunt u zien wat de bezorgdagen van PostNL zijn voor uw pakket.

Zodra uw cadeau wordt verzonden ontvangt u per mail de bevestiging van de verzending met daarin de track & trace code.

Zodra we uw cadeau hebben verstuurd, ontvangt u een bevestiging per mail.

Check altijd eerst of uw cadeau al door ons verzonden is. Als dat het geval is en de track en trace code werkt niet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Heeft u een brievenbuscadeau besteld? Dan hoeft u niet thuis te zijn en levert de postbode het cadeau door de brievenbus. Wanneer uw cadeau valt onder pakketpost en u bent niet thuis tijdens het bezorgmoment, dan geven we uw pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-punt in de buurt. We laten natuurlijk een
kaartje voor u achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kunt u op track & trace zien waar u uw pakket kunt ophalen.
Goed om te weten: we bewaren uw pakket een week op het PostNL-punt. Daarna brengen we het terug naar de afzender.

Service en contact

We vinden het heel vervelend dat uw cadeau niet ongeschonden bij u is aangekomen. Neem even contact op met onze klantenservice:

[email protected]

en wij zorgen dat er zo snel mogelijk een nieuw cadeau wordt bezorgd!
Wat vervelend om te horen dat u, uw bestelling niet geheel ontvangen heeft. Mocht het gaan om meerdere pakketten dan kan het zijn we de bestelling los van elkaar verstuurd hebben. In dat geval moet u ook meerdere track en trace codes hebben ontvangen. Via deze codes kunt u traceren waar uw pakket is. Moest je toch iets missen in uw bestelling neem even contact op met onze klantenservice :

[email protected]

, zorgen we dat er zo snel mogelijk een goede oplossing komt.
Wat vervelend om te horen dat we u niet hebben kunnen verrassen met uw cadeau. We willen dit dan ook graag oplossen. Wilt u even een foto sturen van uw ontvangen cadeau met daarbij de reden waarom het niet voldeed naar

[email protected]

. Wij zullen dit beoordelen en met u zoeken naar een passende oplossing.
Wat vervelend dat de track en trace code van uw pakket aangeeft dat het retour is gestuurd naar ons. Wilt u even contact met ons opnemen:

[email protected]

We kijken dan samen naar een oplossing om het cadeau alsnog zo snel mogelijk bij u te bezorgen.
Hulp nodig bij het vinden van een cadeau of een vraag over ons assortiment? Je kunt ons bellen op 0611439408, u kunt ons ook bereiken via Whatsapp. Daarnaast kunt u altijd een email sturen naar

[email protected]

. Zijn we even niet bereikbaar, wij streven er naar binnen 1 a 2 werkdagen uiterlijk contact met u op te nemen.

Bestelling

U kunt de bevestigingsmail binnen 5 minuten in uw mailbox verwachten. Ziet u hem niet staan? Check dan eerst even de ‘ongewenste mail’, misschien dat u hem daar kunt vinden. Foutje gemaakt? Geen probleem, neem dan even contact met ons op en wij passen het voor u aan. Klopt het e-mailadres wel, maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan ook direct even contact met ons op

[email protected]

.

U kunt altijd even telefonisch contact met ons opnemen, mochten we nog niet gestart zijn met het verwerken van uw bestelling dan kunt u zeker nog even wijzigingen aanbrengen.

U kunt het beste opnieuw een bestelling plaatsen. Ivm de snelle levertijden die we willen halen is het voor ons niet haalbaar bestellingen toe te voegen aan bestaande bestellingen.

Zodra bij ons de betaling binnen is starten wij met uw bestelling te verwerken. Annuleren is dan niet meer mogelijk. U kunt natuurlijk altijd even telefonisch contact met ons opnemen, dan kijken we even hoe het ervoor staat en wat nog mogelijk is.