Veel gestelde vragen

Bestellen

Wat is de levertijd van mijn cadeau?

Wij streven ernaar om uw cadeau binnen 1 a 2 werkdagen te verzenden.

Kan ik mijn cadeau direct naar de ontvanger sturen?

Jazeker! Tijdens het bestellen kunt u in de tweede stap van de winkelmand kiezen om je cadeau direct bij de ontvanger te laten leveren. Dit is altijd zonder factuur en eventueel met jouw persoonlijke tekst op het gratis houten kaartje.

Kan ik zelf een afleverdatum kiezen?

In het betaalproces vindt u de bezorgtijden van PostNL, hier kunt u bekijken wat de eventuele bezorgtijden zijn en een keuze maken.

Het cadeaupakket / artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht, komt deze weer beschikbaar?

We proberen uitverkochte cadeaus zo snel mogelijk weer beschikbaar te hebben. Zodra bekend is wanneer dit is, passen we dit direct aan op de website. Houdt de site dus in de gaten om op de hoogte te blijven.

Kan ik de cadeaus / artikelen in mijn winkelmand naar verschillende adressen verzenden?

Per bestelling kun je één afleveradres doorgeven. Wil je de cadeaus naar verschillende adressen sturen? Dan plaats je elke bestelling apart.

Wat is het gratis houten kaartje?

Het houten kaartje is 15cm x 15cm, circa 3mm dik en voorzien wij middels graveren van uw persoonlijke tekst.

Hoe werkt het zelf ontwerpen?

In onderstaande video wordt precies uitgelegd hoe onze ontwerppagina werkt.
Wilt u graag een foto, Logo, tekening of een ander bestand toevoegen, voeg deze dan als volgt toe:
1. Klik op het vakje
2. upload een bestand
3. sleep hem op de gewenste plek op het product, verkleinen, draaien etc. wordt uitgelegd in de video hieronder.
(de witte vakken om een logo, foto heen worden niet gegraveerd)

Betalen

Zijn de prijzen op de site vast?

Het kan zijn dat de prijzen wat wisselen van onze producten, dit ivm het feit dat ook wij afhankelijk zijn van de inkoopprijzen bij onze leveranciers etc.

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons o.a. met de volgende betaalmethodes betalen: - Ideal - Creditcard - Klarna - Bancontact
Als u gebruikt maakt van de betaalmethode handmatig overschrijven houdt er dan rekening mee dat wij de betaling binnen 2-3 werkdagen op onze rekening ontvangen. Wanneer we je betaling hebben verwerkt ontvang je van ons een bevestiging via de mail. Jouw cadeau wordt pas verstuurd nadat de betaling is verwerkt. Hou dus wel rekening met een iets langere levertijd.

Kan ik op rekening bestellen?

Voor particuliere bestellingen is het niet mogelijk om op rekening te bestellen. U kunt wel achteraf betalen via de betaalmethode Klarna. Wilt u een zakelijke bestelling doen en liever achteraf betalen? Neem even contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

U kunt uw bestelling achteraf betalen met betaalmethode Klarna. Je cadeau wordt direct gemaakt en verzonden, maar je hebt na de bestelling 14 dagen de tijd om te betalen. Achteraf betalen via Klarna kost € 0,95.

Wat zijn jullie KVK en BTW nummer?

KVK nummer: 80643558
BTW nummer: NL861746624B01

Hoe gebruik ik mijn cadeaubon?

Tijdens het afrekenproces komt u een venster tegen waar u de code van uw cadeaubon kunt toevoegen. Het bedrag van uw cadeaubon wordt dan verrekend met het door u te betalen bedrag.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

De factuur wordt niet met het cadeau meegeleverd, dit zodat de ontvanger alleen jou mooie cadeau ziet. De factuur kunt u terugvinden in de bevestiging van de verzending, deze ontvangt u per email zodra uw bestelling wordt verzonden.

Verzenden en bezorgen

Wat is de levertijd van mijn cadeau?

Wij streven er naar de cadeau's binnen 1 a 2 werkdagen te verzenden.

Hoe zit het met de verzendkosten?

Al onze cadeau's zijn INCLUSIEF verzendkosten. Zo weet u direct wat de kosten zijn van uw cadeau en komt u niet in het bestelproces nog voor verrassingen te staan.
Voor verzendingen buiten Nederland rekenen we extra kosten.

Hoe weet de ontvanger wie het cadeau geeft?

Bij onze pakketten ontvangt u een gratis graveert houten kaartje. Deze kunt u op 1 zijde voorzien van tekst. Hier kunt u uw naam of tekst toevoegen. Wil je liever “anoniem” versturen, vul dan geen naam in op het kaartje. Bijvoorbeeld bij Valentijnsdag.

Hoe wordt mijn cadeau verzonden?

Al onze cadeaupakketten verzenden wij in een mooie luxe geschenkverpakking, hier zitten geen extra kosten aan verbonden. Onze losse producten worden over het algemeen (afhankelijk van het artikel) verzonden in een zwarte noppenfolie envelop. Zoals eerder beschreven zijn onze bedragen al inclusief verzendkosten. Wij stellen onze pakketten zorgvuldig samen, zodat het pakket direct een mooi cadeau is als u het ontvangt.
Mochten zich problemen voorzien met de levering, neem dan contact met ons op.contact@namensmij.nl

Wat zijn de bezorgdagen?

Tijdens het bestelproces kunt u zien wat de bezorgdagen van PostNL zijn voor uw pakket.

Kan ik mijn pakket volgen?

Zodra uw cadeau wordt verzonden ontvangt u per mail de bevestiging van de verzending met daarin de track & trace code.

Is mijn bestelling al verzonden?

Zodra we uw cadeau hebben verstuurd, ontvangt u een bevestiging per mail.

De track en trace informatie doet het niet, wat nu?

Check altijd eerst of uw cadeau al door ons verzonden is. Als dat het geval is en de track en trace code werkt niet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben met mijn pakket?

Heeft u een brievenbuscadeau besteld? Dan hoeft u niet thuis te zijn en levert de postbode het cadeau door de brievenbus. Wanneer uw cadeau valt onder pakketpost en u bent niet thuis tijdens het bezorgmoment, dan geven we uw pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-punt in de buurt. We laten natuurlijk een kaartje voor u achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kunt u op track & trace zien waar u uw pakket kunt ophalen. Goed om te weten: we bewaren uw pakket een week op het PostNL-punt. Daarna brengen we het terug naar de afzender.

Service en contact

Mijn cadeau of artikel is beschadigd geleverd, wat nu?

We vinden het heel vervelend dat uw cadeau niet ongeschonden bij u is aangekomen. Neem even contact op met onze klantenservice:contact@namensmij.nlen wij zorgen dat er zo snel mogelijk een nieuw cadeau wordt bezorgd!

Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?

Wat vervelend om te horen dat u, uw bestelling niet geheel ontvangen heeft. Mocht het gaan om meerdere pakketten dan kan het zijn we de bestelling los van elkaar verstuurd hebben. In dat geval moet u ook meerdere track en trace codes hebben ontvangen. Via deze codes kunt u traceren waar uw pakket is. Moest je toch iets missen in uw bestelling neem even contact op met onze klantenservice :contact@namensmij.nl, zorgen we dat er zo snel mogelijk een goede oplossing komt.

Mijn cadeau en of artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen, wat nu?

Wat vervelend om te horen dat we u niet hebben kunnen verrassen met uw cadeau. We willen dit dan ook graag oplossen. Wilt u even een foto sturen van uw ontvangen cadeau met daarbij de reden waarom het niet voldeed naarcontact@namensmij.nl. Wij zullen dit beoordelen en met u zoeken naar een passende oplossing.

Mijn cadeau is retour afzender gestuurd, wat nu?

Wat vervelend dat de track en trace code van uw pakket aangeeft dat het retour is gestuurd naar ons. Wilt u even contact met ons opnemen:contact@namensmij.nl
We kijken dan samen naar een oplossing om het cadeau alsnog zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Hulp nodig bij het vinden van een cadeau of een vraag over ons assortiment? Je kunt ons bellen op 0611439408, u kunt ons ook bereiken via Whatsapp. Daarnaast kunt u altijd een email sturen naarcontact@namensmij.nl
Zijn we even niet bereikbaar, wij streven er naar binnen 1 a 2 werkdagen uiterlijk contact met u op te nemen.

Bestelling

Ontvang ik na het plaatsen van mijn bestelling een bestelbevestiging?

U kunt de bevestigingsmail binnen 5 minuten in uw mailbox verwachten. Ziet u hem niet staan? Check dan eerst even de 'ongewenste mail', misschien dat u hem daar kunt vinden. Foutje gemaakt? Geen probleem, neem dan even contact met ons op en wij passen het voor u aan. Klopt het e-mailadres wel, maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan ook direct even contact met ons opcontact@namensmij.nl.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?

U kunt altijd even telefonisch contact met ons opnemen, mochten we nog niet gestart zijn met het verwerken van uw bestelling dan kunt u zeker nog even wijzigingen aanbrengen.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn betaalde bestelling?

U kunt het beste opnieuw een bestelling plaatsen. Ivm de snelle levertijden die we willen halen is het voor ons niet haalbaar bestellingen toe te voegen aan bestaande bestellingen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Zodra bij ons de betaling binnen is starten wij met uw bestelling te verwerken. Annuleren is dan niet meer mogelijk. U kunt natuurlijk altijd even telefonisch contact met ons opnemen, dan kijken we even hoe het ervoor staat en wat nog mogelijk is.