Namens Mij
Een persoonlijk gebaar

Retourinformatie

Bent u niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen probleem! U heeft een periode van 14 dagen om zonder opgaaf van reden het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen. Bij het verwerken van uw retour zullen wij kosten in rekening brengen (aftrekken van uw retour bedrag) voor de gepersonaliseerde artikelen in onze pakketten.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Het staat je vrij om je pakketje te verzenden met een pakketdienst naar keuze.

Houd bij het terugsturen van uw bestelling dus rekening met het volgende:
Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen ná ontvangst van je bestelling aanmeld.
De artikelen moeten binnen 14 dagen na aanmelding teruggestuurd worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Om een artikel terug te sturen kunt u een e-mail sturen naar [email protected].
De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: het gaat om gepersonaliseerde artikelen / cadeaubonnen, ze gedragen/ gewassen zijn, ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt een schade te herstellen.

Let op: Is jouw artikel beschadigd of heb je een ander probleem met één van onze producten? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice. Wij
lossen dit graag netjes voor je op. Contact opnemen kan door te mailen naar [email protected]